Tuesday, December 21, 2021

Kort høj dating

Kort høj dating



Det mest irriterende er nok, når nogen spørger dig om din højde, og du fortæller dem, og så siger de, "OMG! I mine teenageår grinede små mænd og kaldte mig "lurch", spurgte evt kort høj dating luften deroppe er for tynd osv. Og også i denne:. Da jeg var skoledreng, ønskede jeg bestemt at blive højere. Kan der være en sammenhæng?





Top historier



Udgivet13. december GMT Sidst opdateret13. december GMT. Kvinder på sociale medier deler og forsvarer deres højdeforskelle forhold, hvor deres kærester er kortere end dem. Tidligere i år bekræftede Spider Man: No Way Home-stjernerne Tom Holland og Zendaya, at de var i et forhold, og en af ​​de første ting, mange fans af parret gjorde, var at brokke sig over deres højdeforskel.


Euphoria-skuespillerinden Zendaya er cirka to centimeter højere end sin Spider Man-medspiller, hun er 5 ft 10 inches, mens Tom er 5 ft 8, kort høj dating. Forskellen kan kun være et ubetydeligt papir på to tommer, kort høj dating, men til snesevis af mennesker på sociale kort høj dating, højdeforskellen på to tommer er næsten for stor at håndtere.


Zendaya tilføjede, at hendes mor er højere end sin far. Jeg havde ingen konstruktion af det. Kvinder på Twitter begyndte at forsvare deres egne forhold, hvor de var højere end deres partnere.


En anden kvinde delte: "Jeg har haft kortere kærester, og jeg synes, det viser, at han ikke er usikker på sin korte statur.


Min datter er gift med en fyr, der er mindre end hende. Ligesom min søster, kort høj dating. Jeg har datet begge. Ingen forskel. Højdeforskel har aldrig rigtig generet mig. Jeg datede denne fyr i fire år, og han elskede det, når jeg havde hæle på. Andre kvinder fortalte, at de "elsker" at have kortere kærester. Min eks var ligesom en fod højere, og jeg foretrækker faktisk, at min mand er min højde eller kortere tbh. Men kort høj dating krop, højde eller form bør ikke have indflydelse på, hvordan du har det med din [egen].


Du kan endda filtrere baseret på deres højde. Det er bizart, at det er blevet accepteret som en egenskab, at vi skal filtrere efter eller udelukke folk af. Clarissa, som er 5 ft 10, har datet mænd, der kort høj dating kortere end hende i fortiden, men sørg for aldrig at spørge manden, hvad hans nøjagtige højde er, fordi det kan få dem til at føle sig utrygge. Dette er et følsomt emne for mænd, mens det også er noget, de ikke kan ændre eller kontrollere. Emner: LifeSex og forhold.


Udvalgt for dig Udvalgt for dig. Mest læste historier Mest læste. Annonce Kvinder forsvarer deres højdeforskelle forhold. Udvalgt billedkredit: Alamy Emner: LifeSex og forhold. Livets mennesker er alvorligt delt over denne OTT-alf på hylden.





eksklusive datingtjenester



Zendaya tilføjede, at hendes mor er højere end sin far. Jeg havde ingen konstruktion af det. Kvinder på Twitter begyndte at forsvare deres egne forhold, hvor de var højere end deres partnere. En anden kvinde delte: "Jeg har haft kortere kærester, og jeg synes, det viser, at han ikke er usikker på sin korte statur. Min datter er gift med en fyr, der er mindre end hende. Ligesom min søster. Jeg har datet begge. Ingen forskel. Højdeforskel har aldrig rigtig generet mig. Jeg datede denne fyr i fire år, og han elskede det, når jeg havde hæle på.


Andre kvinder fortalte, at de "elsker" at have kortere kærester. Min eks var ligesom en fod højere, og jeg foretrækker faktisk, at min mand er min højde eller kortere tbh. Men deres krop, højde eller form bør ikke have indflydelse på, hvordan du har det med din [egen]. Du kan endda filtrere baseret på deres højde. Jeg var heldig på mange måder. Bådeklubbens cheftræner var også formand for British Amateur Roing Association, og han fik mig til at deltage i rutinemæssig National Squad-træning på Themsen ved Hammersmith.


Et par år senere begyndte jeg at coxe Storbritanniens sværvægter mænds coxed par, og vi vandt en bronzemedalje ved verdensmesterskaberne. Så, tre år senere, sluttede jeg mig til holdet med fire fire, som satte ny verdensrekord, før jeg vandt guldmedaljen ved de olympiske lege i Los Angeles. Det første af Steve Redgraves fem på hinanden følgende olympiske guld. Jeg har aldrig nogensinde oplevet mobning i roning på grund af min højde - faktisk tværtimod!


Romantisk har jeg heller ikke haft det store problem. Min 6 fod høje eks havde lidt af "en ting" for kortere mænd, hun følte sig sikkert mere sikker med dem, efter at have haft et svært forhold til sin meget høje far, og jeg tror, ​​hun var moret over andres reaktion. Det tog mig et stykke tid at vænne mig til det, men jeg kom til at betragte alle de sidelæns blikke og hviskede til side som ret komplimenterende, da alle åbenbart mente, at der måtte have været noget særligt godt ved mig!


Min første kone var omtrent lige høj som mig. Min anden langsigtede partner var seks-fodsmanden, og min tredje min anden kone var en 5 fod 8 tommer roer, jeg mødte i Molesey Boat Club. Jeg er nu single igen og håber at møde en ny partner - og hendes højde vil ikke være den vigtigste overvejelse, så længe min ikke er den vigtigste for hende.


Jeg har haft mange, mange stumpe afvisninger på grund af min højde – især med moderne internetdating. Men min opfattelse er, at hvis min højde er et problem, er det hendes problem, ikke mit! Da jeg var skoledreng, ønskede jeg bestemt at blive højere. Jeg var altid den korteste i mit år og ofte den sidste, der blev valgt til sportshold, og mine forældre blev så bekymrede over det, at de sørgede for, at jeg fik indsprøjtninger med humant væksthormon.


Heldigvis lykkedes det mig at undgå skandalen med CJD "kogalskaben"-infektioner, som ved et uheld var forårsaget af humant væksthormon-medicin på nøjagtig samme tid - ligesom jeg næsten mirakuløst havde undgået at udvikle thalidomid-problemer, inden jeg blev født, blev min mor tilbudt. stoffet under hendes graviditet med mig, efter at have lidt konstant morgenkvalme.


Men alt det var længe siden. Jeg er nu helt tilfreds med min højde. Det har fået mig til, hvor jeg er i løbet af de sidste 40 år! Carol 5 fod 9 tommer. Jeg har fundet ud af, at mindre mænd har antaget, uanset årsagen, at jeg er en trussel og forsøger at nedgøre mig ved at gøre ud af, at jeg ikke er særlig intelligent! Hvilket ikke er tilfældet. Det får dem åbenbart til at føle sig "store". Dette er selvfølgelig en generalisering. I mine teenageår grinede små mænd og kaldte mig "lurch", spurgte om luften deroppe er for tynd osv.


Jeg fik endda at vide, at jeg ville have problemer med at finde en partner. Jeg var meget slank, hvilket fik mig til at se højere ud. Jeg fandt, at små mænd var arrogante med noget at bevise. I dag er der langt flere høje piger. Det slog min selvtillid, da jeg alligevel var genert.


Jeg har haft venskaber med mindre mænd, men det er næsten, som om jeg er deres trofæ og noget at erobre som et bjerg! Jeg er blevet bedt om at gå med flade sko og sætte mig ned i stedet for at stå ved en bar.


Min bedste kæreste er 4ft 11in, så jeg har ingen problemer med små mennesker - hun er faktisk gift med en mand, der er 6ft 3in! Jeg er lykkeligt gift med en mand på 6 fod. Jeg har stadig mine hæle på og er stolt af min højde nu, men gennem årene har små mænd fået mig til at føle mig mindre som en kvinde for at være høj. Jeg ved nu, at det hele handlede om deres egen usikkerhed. Et interessant og langt papir af et par sociologer fra New York University konkluderer, at korte mænd laver stabile ægteskaber, skriver Adam Gopnik.


De gør dette under vanskelige omstændigheder og mod odds, og de gør det med de kortere kvinder, de ofte gifter sig med, men også med de højere kvinder, de nogle gange lander.

No comments:

Post a Comment